Triton 28 december, 2010 av Ella Ella Inga kommentarer ännu 1074 Han blir bara snyggare och snyggare den lille ungtuppen i hagen. Nyfiken och vaken. Det är så spännande att se fölen växa och utvecklas. Tänk, om några år kommer han vara en ridhäst, är inte det fantastiskt? Ni vet väl om att ni kan följa oss på Instagram?Snygga JosefJulgransplundring.Tack 2012. Inläggsnavigering fågelmat.. varför är den där borta?Vackra Saga! Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Kommentar * Namn * E-postadress * Webbplats Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.