Aradís 2 januari, 2011 av Ella Ella Inga kommentarer ännu 1037 Ni vet väl om att ni kan följa oss på Instagram?Snygga JosefJulgransplundring.Tack 2012. Inläggsnavigering Ja, se det snöar..Bjällerklang! Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Kommentar * Namn * E-postadress * Webbplats Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.