Äntligen är hon här! 9 juni, 2012 av Ella Ella Inga kommentarer ännu 1122 Inatt födde Frenja ett litet stoföl efter Kjarni, svart naturligtvis, som vi har väntat! Föl och moder mår bra. Ni vet väl om att ni kan följa oss på Instagram?Snygga JosefJulgransplundring.Tack 2012. Inläggsnavigering Triton börjar ta sig.Äntligen är hon här! Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Kommentar * Namn * E-postadress * Webbplats Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.